Ontdek hoe Slimmerik jouw administratie vereenvoudigt

Probeer Slimmerik 2 maanden gratis uit. Geen betaalgegevens nodig.

Jouw gegevens

Laat ons jouw gegevens ophalen via Google


Of geef jouw gegevens handmatig in


Na je registratie

Bevestig je registratie
We sturen je een e-mail met daarin een link ter bevestiging van je registratie. Je stelt vervolgens ook een wachtwoord in. Daarna kan je meteen zelf aan de slag met de online administratie van jouw praktijk!

Test gratis 2 maanden lang
Je probeert Slimmerik tot 2 maanden lang gratis uit, zonder betaal- of aankoopverplichting. Na twee maanden contacteren we je met de vraag of je Slimmerik verder wenst te gebruiken. Indien ja, starten we vanaf dan de jaarlijkse facturatie op.

Vragen of opmerkingen
Je kan ons bereiken via info@assistancy.be, en via de Contact knop onderaan.

Stop zelf op elk moment
Wens je Slimmerik niet langer te gebruiken? Neem contact met ons op om aan te geven of je:

  • Al je gegevens wenst te verwijderen,
  • Je gegevens nog even wil bewaren.

De voordelen van Slimmerik

Vereenvoudig jouw administratie
Slimmerik helpt je om je logopedie administratie snel en eenvoudig af te handelen, zodat jij meer tijd hebt voor je vak. Houdt al uw patiëntgegevens bij op één plaats, steeds bereikbaar van op al uw toestellen (computer, tablet, mobiel). Vul gegevens in live tijdens het intakegesprek.

Vermijd fouten
Maak geen fouten meer met details van goedkeuringen en conventietarieven. Registreer en druk getuigschriften automatisch af. Krijg meldingen bij het aflopen van containers. Krijg een handig overzicht van jouw sociaal status met één klik.

Volg jouw financien op
Geen manuele e-mails en overschrijvingen meer. Genereer betaaloverzichten, stuur herinneringsmails en volg betalingen op. Volg uw rekeningen eenvoudig en snel op. Krijg uw rekeningen sneller en stipter betaald. Integreer optioneel met boekhoudpakket Cashaca.

Win tijd met de afsprakenplanner
Laat uw patiënten zelf hun afspraken inplannen in uw agenda. Zonder tijdverlies. Volgens jouw beschikbaarheid. Houdt uw afspraken bij rechtstreeks in Google Agenda. Automatische synchronisatie. Vermijd gemiste afspraken met automatische herinnerinsmails.